2010-09-14
 17:47:27

När man inte vet vad man ska skriva

Nämn något som gjorde dig glad igår: Älskling!
Vad gjorde du klockan 8 imorse: Sov :P
Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg i sängen & lyssnade på kent, som nu!
Det sista du sa högt
: Hej!
Det senaste någon sa till dig
: Hejhej!
Vad har du druckit idag
: Kaffe.
Vad var det senaste du åt
: Ett par kex med paprika smak :)
Vad var det senaste du köpte
: Mjölk haha!
Vad är det för färg på din ytterdörr
: Vit.
Vad är det för väder hos dig nu
: Typ grått haha.
Godaste glassmaken: Hm. Trädgårdsbär eller citron- & limesorbet.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, kärlek tar längre tid.
Sover du tungt: Oftast.
Drömmer du mardrömmar
: Ibland, men nu var det ett tag sen!
Trivs du med din skola: Inte direkt, men jag överlever.
Favoritklädsel
: Tights & någon stor tröja :D
Favoritlåt just nu
: Åh. Om jag säger just nu, på sekunden så är det nog Dreams med The Cranberries.
Vad ser du om du tittar till höger
: En vägg haha.
Vad gör dig glad just nu
: Kent♥
Vad ska du göra härnäst
: Försöka vara lite social med älskling kanske.
Höger eller vänsterhänt
: Höger.
Humör just nu
: Sådär. Har ont i huvudet & känner mig en aning illamående. Det blir väl så när man inte äter riktig mat :P
Favoritgodis: Choklad tyvärr.. :)
Kläder just nu: Min favorit-klädsel haha.
Vinterplaner?:
Inga tror jag?
Hur många kuddar sover du med
: Två här, många fler hos mamma.
Spelar du något instrument
: Nä, inte längre.
Morgon eller nattmänniska
: Ingen av dom, men mer natt- än morgonmänniska i alla fall.
Vad är viktigast för dig
: Jobbig fråga, men älskling & musik skulle jag nog säga.
Är du kittlig
: Nja
Snarkar du
: Nej, har aldrig förstått hur man lyckas med det.
Stjärntecken:
Lejon, trots att det inte alls stämmer in på mig :P
Äckligaste insekten
: Broms eller fästing, så sjukt äckliga.
Längtar du mest efter just nu: Helg & älskling♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: