2010-10-06
 19:05:19

Bitter

Så jävla sur! Jag hatar skolan. Jag har en sån grov prestationsångest att jag bara skiter i allt. Jag vill ju vara bra! Men det går inte.. Jag vill gråta varje gång jag tänker på alla saker jag inte gjort, som skulle varit inlämnat för länge sen. Alla andra gör dom så lätt, varför kan inte jag bara också göra det? Jag är så trött på mig själv som inte klarar av att få saker gjorda..
Jag är så trött! Vill helst gå i ide tills det är sommarlov, skita i allt. Jag orkar verkligen inte! Jag skulle kunna sova i dagar, om jag bara fick tillfälle. Fuck mitt liv just nu alltså.


Nicole

Johanna! det går bra! Du är duktig! jag finns här för dig johannii :D <3


SOFIA

Är bara ett sms ifrån dej okej älskling?

Vi måste ses snaaaaart utanför skolan! <3



PUBLICERAT: 2010-10-07, 22:25:45 | URL: http://sofiamikaelas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: