2010-05-03
 20:06:00

Tråkig, tråkigare, jag!

Hur svarar du i hemtelefonen ?
Jag brukar inte svara i hemtelefonen ;)
Hur svarar du i mobiltelefonen ?
Johanna? Eller hejhej :D
Ringer det mycket till dig ?
Haha ne, mest mamma.
Ringer du mycket ?
Definitivt inte.
Vem ringde du senast?
Nicole faktiskt!
Dagens låt ?
Petter - Längesen
Hur mycket pengar har du ?
Vettefan :)
Senast kramat och när ?
Farida, innan jag klev av tunnelbanan.
Antal timmar sömn inatt ?
Åtta!
Sov du ensam ?
Ne, min låsaskåmpis va okså däär
Vem sov du hos senast ?
Hemma!
Vem sov hos dig senast ?
Haha...
Vem vet mest om dig ?
Mamma<3
Vem vet du mest om ?
Mamma också skulle jag tro.
Vad ser du fram emot ?
Helg!
Vad vill du ha just nu ?
Goodis!
Snyggast i Skåne just nu?
Jag?
Längtar du mest efter ?
Sommarlov förfan
Vad stör du dig på ?
Folk som smaskar när de tuggar tuggummi. ÅH!
Vill du sova bredvid inatt ?
Älskling, dööh?
Buss åker du oftast ?
115 (a)
Årstid är det nu ?
Det ska föreställa vår i alla fall.
Anser du sig själv som snygg ?
Ne
Vem är snyggast ?
Svårt! Inte är det jag i alla fall :)
Har du varit kär ?
Yes
Är du kär nu ?
Jaaa, kvittrifierad till tusen!
Är du en bra partner ?
Jag försöker.
Har någon varit otrogen mot dig ?
Naj.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig ?
Hehe..... Men nej.
Har du någonsin varit otrogen mot någon?
Big nono.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad ?
None ;)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?
Jaaa, varje dag.
Har du sett din bästavän gråta ?
Det är klart.
Vad åt du senast ?
Tic tac :)
Har du varit på ett party ?
Ne, bara kalas. Haha.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror ?
Jag har ingen bror? :P
Har du varit utomlands ?
Det kan du skriva upp!
Var är dina syskon just nu ?
I himlen.
Vilken tid gick du upp imorse ?
6.20
Vad gjorde du kl 2 inatt ?
Sov som en stock
Vad är det första du gör på morgonen ?
Vaknar hihi
Vad ska du göra efter det här ?
Ladda ner Petters nya album :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: