2009-06-07
 19:03:26

I'm an indestructible master of war!

Helllllllo! Jag orkade inte skriva igår eftersom jag var med Jonas & hans kusin Jonathan i drygt tio timmar! Ni har ingen aning om hur trött man blir haha.. De var på hugget hela dagen, och hundarna också haha.. Jag är typ skiträdd för hundar nu, för Jonas hund, en fett stor schäfer(stavning?) typ dödade mig, nästan haha..
Idag åkte jag & mamma till barkarby, för att byta mina hörlurar till svarta, istället för blåa som de gjorde misstaget att köpa.. Men såklart har öppet köp-grejen gått ut, för en dag sedan! Blev fett arg! Så nu måste jag ha de fula blåa.. -.-
Det förstörde mig dag, really. Så har varit fett arg idag haha.
Har haft denhär låten på hjärnan aaall day:

Disturbed - Indestructible



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: