2010-06-18
 19:31:16

Tidsfördriv

Tänker/tror du att/på:
Någon speciell just nu?: <3
Tiden läker alla sår?: Ja, men ärren kommer alltid att finnas kvar.
Pengar är lycka?: För det mesta, men äkta lycka kan inga pengar i världen ge.
Utseendet är allt?: Nej, men det spelar stor roll.
Har du för jeansstorlek?: 25/25/26/27, beror på modellen
Är ditt livsmotto?: Lev så länge du lever!
Har du för betyg?: G, mest.
Gör du just nu?: Lyssnar på musik som vanligt :P
Gjorde du igår?: Träffade älskling!
Ligger till vänster om dig?: Mitt täcke.

Utseende:
Längd?: 163cm(?)
Vikt?: 51/52kg nu skulle jag tro
Hårfärg?: Blondin
Hårlängd?: Långt
Fräknar?: Ett par styckna! :D
Piercing?: Ne
Tatuering?: Nää
Smal?: Inte särskillt 
Ögonfärg?: Blå/grön-melerade

Senaste:
Personen du hånglade med: Jonatan ;) 
Personen du kramade?: Mamma
Personen du tänkte på?: Baby
Personen som sov i din säng?: ... jag.
Personen du skrev med på msn?: Henrik
Personen du var med?: Älskling
Djuret du köpte?: Ingen aning, ruskigt länge sen!
Maten du åt?: Mammas supergoda macka :D
Fyllan?: Ingen.
Gången du spydde?: Lääänge sen, när jag var sjuk.
Personen du sa jag älskar dig till?: Älskling

Har du:
Suttit i fängelse?: Japp, många gånger. Not!
Åkt ambulans?: Ja..
Kysst någon den senaste månaden?: Jaa<3  
Haft sex de senaste 2 veckorna?: Nja
Svimmat?: Nej, aldrig faktiskt
Druckit alkohol?: Typ lättöl när jag var mindre, och vin av misstag då med haha   
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?: Ja :)
Delat säng med någon av samma kön?: Aråå
Fått IG i betyg?: Näj
Fått MVG i betyg?: Faktiskt!
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: Haha nej
Stått på en scen och uppträtt?: Ne

Vad:
Har du på dig just nu?: Älsklings tröja + shorts
Föreställer bild nummer 10 i ditt fotoalbum på mobilen?: Mig och älskling :$
Bild nummer 30?: Min och Nicoles hand, när båda har på sig "Mood-ring" haha
Står det i ditt femtionde sms och vem var det ifrån?: "<3 det är du som är liten(a)<3" Jonatan :)
Står det i ditt senast inkomna sms och vem var det ifrån?: "Hur höjer man vol?" Från mamma, teknikern ;)
Ska du göra nu?: Gå upp till Hasse med mamma & äta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: