2010-07-06
 21:18:55

Och varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större

Det blev en spontan övernattning hos älskling till idag. Jag köpte även en ny bikini igår, eftersom Jonatan glömde säga att vi skulle bada. Men det var skönt, och jag var helt död på kvällen sen efter att vi hade simmat typ 1000m eller vad dom sa? Vi simmade i alla fall till någon brygga på andra sidan, och sen tillbaka. Sen idag kramades vi mest, och jag påmindes om att jag ska åka snart... Det känns helt sjukt att jag kommer vara utan honom i två veckor, sen ses i en dag(hoppas jag?), och vara isär ytterligare fem dagar. Dumma, dumma mig. Jag lär väl dö av saknad!


nicole

neeej vad sööt bild :D



PUBLICERAT: 2010-07-06, 22:47:00 | URL: http://happyidiot.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: