2010-02-25
 21:25:12

You a little sucker for love, right?

Antal...
Gånger du varit kär? Just då i den stunden säkert tre ggr
Gånger ditt hjärta brustit? Aldrig brustit, men fått sig en törn
Hjärtan brustet på grund av dig? Inga, hoppas jag?
Killar/tjejer du kysst? Jag har tappat räckningen haha... nejmen vem räknar?
Gånger du har strulat? Samesame
Gånger du har haft sex? -II-
Gånger du har skolkat? Några gånger.....
Personer från dagis du fortfarande har kontakt med? Jag gick aldrig på dagis ;)

Senaste...
Boken du läste? Anja tiggarbarn i Moskva, i skolan
Personen du fick e-mail av? Face
Personen du fick brev av? Tandläkaren tror jag?
Personen du fick sms av? Oscar haha
Personen du kysste? ...
Personen du knullade? ....
Personen du lånade något av? Nicole :D
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Aldrig gjorts..
Saken du köpte? Tuggummi om jag inte minns fel!
Filmen du hyrde? Jag har aldrig hyrt film haha
Låten du hörde? The Smashing Pumpkins - Daphne Descends
Låten du laddade ner? Nightwish - The Islander (Instrumental)
Personen du ringde? Mamma<3
Personen som ringde dig? Same
TV-program du såg? Scrubs :)
Person du tänkte på? -

Favorit...
Låt: Helt omöjligt att bara välja en.
Sak att göra: Umgås med någon rolig!
Sexställning: Haha
Dryck: Cola<3
Klädesplagg: Mjukisbyxor skulle jag tro :P
Film: Jag minns typ inga filmer.. Men Inglorious Basterds diggar jag starkt!
Bil: Har verkligen ingen koll på sånt
TV- serie: Desperate Housewives, How I Met Your Mother, Scrubs, Greek, Weeds etc...
Lärare: Laura! Haha! Nejmen jag vet inte, jag gillar ingen :P
Veckodag: Lördag!
Kroppsdel: Det varierar.. Men skulle nog tro ögon & händer
Ord/motto: Ingen aning..
Vem...
Tycker du är sexigast i kändisvärlden? (kvinna) Inte en susning!
Tycker du är sexigast i kändisvärlden? (man) Josh Duhamel är jääävligt snygg
Tycker du har de vackraste ögonen av dina kompisar? Linda! Eller Jenna, svårt val :)
Tycker du har den snyggaste kroppen av dina kompisar? Farida!
Tycker du klär sig bäst? Hm.. svårt!
Tycker du är smartast av dina kompisar? Saga, no doubt about it :D

När...
Är du som gladast? På sommaren, eller när man är sådär flummig & trött och garvar så tårarna rinner haha!
Brukar du gå upp på helgerna? Numera går jag upp rätt tidigt, 10-11. Annars 13-14.
Går du upp på vardagarna? 6-6.30
Blir du kåt? 24/7 ;)
Gör du dina läxor? Oftast aldrig
Duschar du? 3-5 gånger / veckan, mer eller mindre!
Från Jenny


Farida

Hahahahahaha,noooooooooot<333


johanna

JOHO FARIDA :o <3


linda

haha naaaa gumman då, du har ju lugnt finare ögon än miigg :o<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: