2010-02-14
 12:25:01

I'm cold as cold as cold can be, be

Lovar du att vara ärlig? Okej! Du heter: Johanna Sara Katarina Erika Söderström Smeknamn: Har inget.. :) Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag har många sorgliga låtar, men för nuvarande är det nog Blue October - Hate Me Beroende av: Musik, helt klart! Vem behöver du mest just nu: ... Vad tror folk om dig? Bra saker hoppas jag! Stämmer det? Det tycker jag ;) Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, eller ögonen Vad säger du för att imponera på någon? How U doin' ? ;) Hur imponerar man på dig? Är riktigt bra på något man gör, eller bara är gullig! Brukar du skratta för dig själv? Nej, aldrig...... Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej, men vi kan bara träffas och prata, jag vill inte vara ensam på alla <3 dag.. <3 Var bor du? Grimsta Trivs du du där? Jarå, dock skulle jag hellre bo närmare centrum Äger du några converse: Nej! Är du allergisk i mot något: För mycket.. Har du haft sex idag: Med mig själv ja ;) Haha, men nej Nästa mål i ditt liv: Bli vig igen! Hur svarar du i mobilen: Hallå? oftast, annars HEJ! Vem ringde du senast? Mamma Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Om vad jag ville ha för middag haha.. Antal timmar sömn inatt: 10 Sov du ensam: Tyvärr Brukar du komma i tid: Jag försöker! När mår du bra: När jag är med någon jag tycker om :) När blev du fotad senast: Fredags..? Hur känner du dig nu: Lite ensam, och nervös Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit, rosa haha.. Vad tycker du om fötter: De kan vara bra att ha! Vad saknar du: Kille.. och sommaren! Hade du en bra kväll igår: Sådär Favorit dryck på morgonen: Te tror jag Rakar du benen: När jag ska visa upp dem, ja När brukar du oftast gå och lägga dig: Någon gång efter 10 Är du blyg? Med folk jag inte känner så bra, JA Sysslar du med någon idrott: Jag är så stolt att få skriva gymanstik haha! Vill du hellre ha mail än brev: Brev, men det är liksom ingen som skickar det längre Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Verkligen inte! Har du spytt offentligt: Arå, men det var länge sen Är du nöjd med ditt liv: Det funkar :) Är du bortskämd: Bara på kärlek och omtanke! Vad gör du i morgon: Skola.. Vad är det värsta du vet? Att känna mig ensam Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag vet inte, de bara försvinner haha! Vad längtar du till? Som jenny, prao & London! Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det tycker jag :D Vad använder du för shampoo? Jag minns inte haha Vad är det finaste du fått? Min dator tihihihi En speciell dag du minns: ...... Du samlar på: Ingenting.. ? Gröna eller röda äppeln: Jag är allergisk mot dem, men gröna är godoast! Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma! Gillar du golf: Haha nej, verkar astråkigt Vilken tid gick du upp idag: Jag har inte gått upp än! Har du sovit i din egna säng inatt: Nä Har du strumpor på dig nu: Japp, gråa Hello Kitty! Är det okej att gråta: Självklart! När grät du senast: När jag tittade på Dumbo haha... Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa massa saker ? Bär du glasögon eller linser: Ne, jag har supersyn! Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Men nej. När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11-13 Har du piercing: I öronen ba Vill du gifta dig: Nja, om jag hittar rätt kille! Vill du ha barn: Ja! Solar du ofta: Nä. Är du bra på att laga mat: Haha, verkligen inte. Mikron är min begränsning! Är du flygrädd: Inte alls Hur vig är du: Inte särskilt, var vigare förut! Är du musikalisk? Haha, nej Vad dricker du helst när du är törstig: Cola... Vilken är din favoritglass: Trädgårdsbär, när den är sådär halv-smält... Tror du på ett liv efter döden: Egentligen inte, men det vore coolt om det fanns något sånt! Tycker du om sushi: Aldrig smakat! Vad äter du helst när du ser på film: Gooodis Bor dina föräldrar tillsammans: Nej Har du tandläkarskräck: Nej, inte alls :) Är du morgon- eller kvällsmänniska: Ingen Vilken ögonfärg har du: Blågröngula.. ? Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger Biter du på naglarna: Bara när jag är nervös Röker du: Usch, nej! Hur ofta tränar/motionerar du: 2gg / veckan från och med nu! Senaste låt du hörde: Mötley Crüe - Without You<3
Snott från Jenny!


Sofia

Hahahaha Dumbo :'( och du har äntligen erkänt att du har gula ögon, goodibag ! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: